sobota, 24 lutego 2018.
Strona główna > Wiadomości > CEPiK nie działa. Petenci odprawieni z kwitkiem

CEPiK nie działa. Petenci odprawieni z kwitkiem

CEPiK nie działa. Petenci odprawieni z kwitkiem
Data publikacji: 2017-11-13 12:41
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-14 22:36
Wywietleń: 1547 300940

– Nie jest to zależne od pracowników ratusza – odpowiada w imieniu prezydenta Koszalina Grzegorz Śliżewski na pytanie, kiedy sytuacja ulegnie zmianie. W poniedziałek (13 listopada) w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego żaden z petentów nie mógł załatwić swojej sprawy.

Winna awaria systemu. Ministerstwo Cyfryzacji wprowadziło nową platformę Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców CEPiK 2.0. Niestety, nie działa. Właściciele aut nie mogli w Koszalinie załatwić żadnych spraw związanych z rejestracją, sprzedażą, wyrejestrowaniem lub przerejestrowaniem pojazdów w wydziale magistratu.

Taka sytuacja dotknęła nie tylko mieszkańców miasta, bo nowa platforma niedostępna była też dla interesantów w Starostwie Powiatowym. ©℗

(m)

Fot. Robert Wojciechowski

Komentarze

do mądrali od obsługi ręcznej
na prawdę nie kapujecie, że bez dostępu do systemu, nie da się nic zrobić? Przecież tak jest wszędzie, w urzędach, bankach, na poczcie, na dworcu, itd i itp. Znak czasów, bez dostępu sieci jesteśmy nikim i niczym. Nawet nie jesteśmy numerem pesel, bo nie ma jak tego zweryfikować. Boordel w Wydziałach Komunikacji jest permanentny raczej dotyczy ilości możliwych rejestracji, zupełnie nie dostosowanych do potrzeb. To nie jest normalne, że nawet rejestracja internetowa nie działa, a osobiście po numerek trzeba lecieć bladym świtem i to bez pewności, że się go dostanie. To jest skandal.
2017-11-14 11:20:03
petent
Kiedyś nie było systemów tylko ludzie pracowali głową i rękoma i wszystko szło i to o wiele szybciej niż przy użyciu tych różnych niedopracowanych aplikacji. Jeśli system zawodzi to niestety ale urzędnik ma zakasać rękawy i robić "na piechotę" a nie rozkładać ręce i zwalać wszystko na niedziałający program. Tak jest najprościej, odprawić petentów z kwitkiem, to jest chore. Petent nie może się już tak tłumaczyć, że czegoś nie zrobił bo mu np. w domu sieć internet nawaliła. Tłumaczenie że system nawalił jest bzdurnym tłumaczeniem, gdyż petent ma być obsłużony. W końcu ponoć teraz jest parcie na rzetelną przyjazną obsługę... i jak to się ma do rzeczywistości.
2017-11-14 07:39:36
Do Alicja.
Nie masz pojęcia jak działają współczesne systemy informatyczne, bez których nic nie załatwisz w urzędach. Jakbys czytała ze zrozumieniem artykuł to byś wiedziała, że nie ma tu żadnej winy urzędniczej tylko tych co stworzyli aktualizację CEPIK i się nie wyrobili albo po prostu dali ciała. Twoje argumenty jak dziecka z przedszkola.
2017-11-13 18:32:04
Alicja
To teraz ci, co nie załatwili spraw przez "awarię systemu" powinni zostać "obsłużeni" w domu. Urzędnicy powinni pójść do doku klienta (petenta) i załatwić sprawę. To, że nie działa system petenta nie powinno interesować. A co, rączki też im się popsuły, uległy awarii? Nie mogli ręcznie wykonywać pracy? Awaria systemu - tłumaczenia jak dziecka z przedszkola.
2017-11-13 13:09:27
petent
Nie przejmujcie się ;) w Szczecinie też nie działa...
2017-11-13 13:02:20

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
-4
na godz. 21:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Jak żyło się w powojennym Szczecinie
Morsy na kąpielisku Głębokie
Dawny Szczecin
Poprzedni Następny

Nekrologi

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy