niedziela, 27 maja 2018.
Strona główna > Nauka > Gryf Jam. 24 gry w 48 godzin

Gryf Jam. 24 gry w 48 godzin

Gryf Jam. 24 gry w 48 godzin
Data publikacji: 2018-05-15 21:07
Ostatnia aktualizacja: 2018-05-15 21:10
Wywietleń: 1140 327695

Wieloosobowa gra „Flatworld 3D”, której uczestnicy wzajemnie spychają się z planszy, zwyciężyła w drugiej edycji Gryf Jam – szczecińskich zawodów w tworzeniu gier komputerowych. Jej twórcami są Hubert Kordacz, Szymon Dudzik, Paulina Kakuba, Monika Dalach i Wojciech Posmowski.

W zawodach udział wzięło 80 osób, które w Technoparku Pomerania tworzyły od podstaw własne gry komputerowe na zadany przez organizatora temat: „Płaska ziemia”.
- Uczestnicy nie znali tematu przed rozpoczęciem zawodów. Po jego wylosowaniu z 30 propozycji mieli 48 godzin na wymyślenie i przygotowanie takiej wersji gry, którą można uruchomić i w nią zagrać – wyjaśnia Filip Mozol, jeden z organizatorów Gryf Jamu.
Zawodnicy mogli pracować w pojedynkę bądź zespołowo w wybranych przez siebie technologiach. Podczas imprezy powstały 24 gry na komputery, smartfony czy okulary wirtualnej rzeczywistości.

Zwycięski projekt „Flatworld 3D” wybrało jury. Z kolei publiczność przyznała nagrodę grze „ARK” polegającej na logicznym łączeniu elementów, którą stworzyli Wiktoria Fruba i Mikołaj Dereszewski. Nagrodę specjalną przyznano Łukaszowi Zieniewiczowi za grę „Let’s fall”, w której ziemia jest płaska, a gracz musi dojść do jej krawędzi, pokonując  przeszkadzających mu w tym agentów służb specjalnych. Jury wyróżniło tego zawodnika nie tylko za pomysł i jego realizację, ale też za stworzenie od podstaw własnej konsoli do uruchomienia gry.

Organizatorami weekendowych (11-13 maja) zawodów byli Sebastian Senski, Filip Mozol, Oskar Kucharczyk i Damian Komorowski. Gryf Jam odbył  przy wsparciu Technoparku Pomerania, Huuuge Games, Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, PlayWay, Fabryki Gier, Polbit Esport League, Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie, Byss Mobile, Games Operators, Akademii Sztuki w Szczecinie, Mediations Biennale Poznań, Zachodniopomorskich Szkół Kreatywnych, Szczecin Gaming House.

(g)

Fot. Technopark Pomerania

Na zdjęciu: Zwycięzcy Gryf Game Jam 2018

Gryf Jam. 24 gry w 48 godzin Gryf Jam. 24 gry w 48 godzin Gryf Jam. 24 gry w 48 godzin

Komentarze

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
18
na godz. 00:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Za nami 4. Ekobieg
Różne odcienie filharmonii
Zwiedzanie z prezydentem
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy
„Mirosław Kwiatkowski niniejszym przeprasza za bezprawne naruszenie dóbr osobistych Pana Przemysława Rafała Chmury, których to naruszeń dopuścił się w treści sporządzonych przez siebie artykułów pod tytułem: – „Biuro nieruchomości w przepompowni”, „Pośredników ci u nas dostatek”, „Wypaczone notarialne umowy”, „Notariusze naginali przepisy”, „Czarna dziesiątka mijającego roku”, „Chwasty tygodnia”, „Pośrednicy drwią z Temidy” oraz „Wyrok na notariusza” opublikowanych w Kurierze Szczecińskim odpowiednio w dniach 23 stycznia 2015 r., 13 lutego 2015 r., 27 listopada 2015 r., 28 grudnia 2015 r., 31 grudnia 2015 r., 9 września 2016 r. oraz 11 października 2016 r., a także stronie internetowej gazety, w których to artykułach zawarto nieprawdziwe i niesprawdzone informacje na temat sposobu świadczenia usług przez Pana Przemysława Rafała Chmurę, w czasie gdy wykonywał on zawód notariusza, oraz o rzekomych nieprawidłowościach, których miał się dopuścić przy świadczeniu tych usług. Mirosław Kwiatkowski zobowiązuje się również do poszanowania dóbr osobistych Pana Przemysława Rafała Chmury.”