Piątek, 19 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Napaść na polskiego ambasadora w Izraelu

Data publikacji: 15 maja 2019 r. 13:36
Ostatnia aktualizacja: 04 czerwca 2019 r. 21:22
Napaść na polskiego ambasadora w Izraelu
 

Rzecznik MSZ Izraela przekazał w środę na Twitterze, że państwo żydowskie jest wstrząśnięte napaścią na ambasadora Polski Marka Magierowskiego, do której doszło dzień wcześniej na ulicy w Tel Awiwie. Wyrażono współczucie dla zaatakowanego dyplomaty.

– Izrael wyraża pełne współczucie dla polskiego ambasadora oraz jest wstrząśnięte tym atakiem – oświadczył rzecznik MSZ Emmanuel Nahszon. – Nasi polscy przyjaciele będą informowani o postępach w dochodzeniu, jakie w tej sprawie prowadzi izraelska policja. Dla nas to sprawa najwyższej wagi, ponieważ jesteśmy w pełni zaangażowani w bezpieczeństwo i ochronę dyplomatów.

Policja poinformowała wcześniej, że napastnik podszedł do Magierowskiego, gdy ten siedział w swoim samochodzie, a następnie opluł dyplomatę, a wezwani w związku z zajściem funkcjonariusze zatrzymali podejrzanego o napaść 65-latka. Jak podano, zatrzymany mężczyzna decyzją sądu został umieszczony w areszcie domowym i ma zakaz zbliżania się do polskiej ambasady w Tel Awiwie przez 30 dni.

Izraelski portal Ynet News, a za nim internetowe wydanie dziennika "Jerusalem Post", informowały wcześniej, że we wtorek do stojącego przed polską ambasadą Magierowskiego podszedł mężczyzna, który rzucił się na niego i zaczął na niego krzyczeć. Ambasador nie był w stanie zrozumieć, co mówił napastnik, poza słowami "Polak, Polak", zdążył jednak zrobić zdjęcie jemu i jego samochodowi. 

Prawnik mężczyzny podejrzanego o napaść przekazał, że jego klient we wtorek został wyproszony z polskiej ambasady w Tel Awiwie po tym, jak chciał się dowiedzieć o zwrot mienia żydowskiego.

Bezpośrednio po zajściu polska ambasada złożyła zawiadomienie na izraelskiej policji, a Magierowski zgłosił skargę w izraelskim MSZ. Jak pisał "JPost", resort ten skontaktował się z policją i polecił, by atak na polskiego dyplomatę traktowała priorytetowo. Podejrzanego ujęto półtorej godziny po incydencie.

Atak spotkał się z potępieniem polskich władz. "Polska zdecydowanie potępia ten ksenofobiczny akt agresji, przemoc wobec dyplomatów lub innych obywateli nigdy nie powinna być tolerowana" - napisał premier na Twitterze Mateusz Morawiecki. Polskie MSZ podało, że w związku z atakiem do resortu wezwano na środę ambasador Izraela Annę Azari.

(pap)

Fot. Wikipedia

 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Serduszku-kłamczuszku
2019-06-04 21:00:59
Przecież twoja Żydowskość jest syjonistyczna nawet jeśli ty sam się od tego odżegnujesz. Nic na to nie poradzisz dlatego że obserwowane czyny przeczą tym gładkim słowom których używasz. Po prostu SYJONIZM (czyli po prostu żydowski nacjonalizm) jest istotą żydowskości i dziś coraz częściej czytam publicystów żydowskich jasno formułujących że antysyjonizm jest większym złem niż antysemityzm. Co z tego że nie ty jesteś autorem takich tez? Wczoraj byłeś, dziś nie, jutro znów możesz być, zależy od korzyści jaką może ci to przynieść. Wypadkowa różnych wypowiedzi powoduje że choćbyś nawet był szczery to i tak będziesz biologicznym polonofobem wysysającym antypolonizm z mlekiem swojej Żydowskiej matki do której nic nie mam. Nie zależy mi byś lubił Polskę i Polaków, możesz nas nie lubić, możesz nas nienawidzić to twoja wolna wola bo nikogo nie można zmusić do miłości. W żadnej mojej wypowiedzi nie znajdziesz afirmacji wypowiedzi polityków polskich. Nie wiem o co ci chodzi gdy piszesz: "sprowokowali istotne pogorszenie relacji z Izraelem, w tym incydent z Magierowskim". Stosunki dyplomatyczne z Izraelem będącym sojusznikiem USA zerwały wszystkie państwa komunistyczne. Mocno nietrafiony argument o istnieniu jakiejś paraleli bo Polska była pod sowiecką okupacją - przypominam ci że sowieckie wojska opuściły Polskę 18 września 1993 roku. Jeśli miałbym prywatnie zabierać głos to jestem za znaczącym obniżeniem rangi stosunków dyplomatycznych miedzy Polską i Izraelem a także za wprowadzeniem wiz i to w limicie rocznym (np 10 - 20 tysięcy), przyznawanych w pierwszej kolejności Chasydom pielgrzymującym do miejsc kultu rabinów. Dodatkowo wprowadzenie zasady jednego obywatelstwa (posiadacze innych obywatelstw traciliby polskie obywatelstwo automatycznie). To są dobre zasady z punktu widzenia bezpieczeństwa Polski. Polska traci na utrzymywaniu relacji z Izraelem jak pokazuje sprawa z Magierowskim. To toksyczny związek, pełen wzajemnej niechęci i pretensji. Najwyższa pora zakończyć go i szukać szczęścia poza nim. Czego życzę sobie i wam - rozwiedźmy się bo nikt nie jest i nigdy nie będzie szczęśliwy.
Niczego nie zrozumiałeś. To nacjonalizm jest klatką, nie kraj, nie terytorium, czy ludzie. Także nacjonalizm izraelski.
2019-06-03 23:59:05
Paszporty są narzędziem nie celem. Dlatego nie ograniczają mnie, żadne nacjonalizmy. Czy znajdziesz w moich postach afirmację polityków izraelskich? Nie mam zamiaru także głosić apoteozy nacjonalistów polskich, także tych z PISu, którzy sprowokowali istotne pogorszenie relacji z Izraelem, w tym incydent z Magierowskim. 2-3 lata wcześniej nie było takich kłopotów w stosunkach bilateralnych obu państw. Za to pamietam zerwanie stosunków dyplomatycznych z Izraelem przez partyjnych sekretarzy w PRL. Przyznasz, że to fatalny przykład wracać do relacji wzajemnych , które miały miejsce w Polsce rządzonej przez PZPR.
Zawsze bedziesz "Obcym w obcym kraju"
2019-06-01 02:11:10
A paszporty świadczą o niczym, są jak znaczki w klaserze a ty nigdy nie będziesz miał Mauritiusa, zawsze będziesz kolekcjonował przeciętne znaczki dawane w zestawach dla dzieci czy otrzymane od znajomych. Całe mnóstwo znaczków i zawsze będziesz tęsknił za tym jednym Mauritiusem. Przypomnij mi kto rządzi w Izraelu, czy nie aby skrajna, ultra-szowinistyczna prawica? Dlaczego macie kolejne wybory? Czy nie chodziło o obowiązek służby wojskowej ortodoksów z których większość kontestuje Izrael? W Polsce w tramwajach i autobusach nie ma oddzielnych miejsc dla kobiet i mężczyzn, nie ma oddzielnych miejsc dla Polaków i nie-Polaków i ty mi mówisz o prymitywnym nacjonalizmie? Ty nigdzie nie jesteś u siebie i to jest twój dramat. Możesz zaklinać że jest inaczej ale gdzieś tam w środku wiesz że to nie jest tak. Możesz podpierać się pracami socjologów, filozofów z których wielu jest takimi samymi nomadami jak ty. Nie zmieni to niczego, życie boleśnie weryfikuje każdego dnia ułudę twojego trwania jako obywatel świata, cała twoja obywatelskość sprowadza się do konsumowania i przemieszczania. Też mógłbym mieć 3 paszporty ale kompletnie nie odczuwam takiej potrzeby, w Polsce jestem u siebie i nie odczuwam potrzeby bycia wszędzie czyli nigdzie. Zwyczajnie i po ludzku jest mi cię żal. Smutne jest to twoje życie w kłamstwie.
Z niczego nie mam zamiaru rezygnować. Wręcz przeciwnie.
2019-06-01 00:42:57
Te paszporty świadczą o mojej wolności, a tym samym o twoim zniewoleniu. Jako plankton polityczny nie masz racji i nie masz żadnego wpływu. Nacjonaliści w Polsce są wytykani palcami. Publicznie nie przyznajesz się do tej prymitywnej ideologii, więc posty są jedynym twoim kanałem artykulacji (Obcy we własnym kraju), a ja jestem wszędzie u siebie. Rozumiesz to? To jest wolnościowa przepaść, której nigdy nie zrozumiesz, bowiem masz za ciasny umysł. Insanus, mój niewolniku,
|
2019-05-31 20:44:00
Twoje zmanierowanie i prymitywizm nie jest dla mnie zaskoczeniem, pisałem już że co najwyżej ci współczuję. Lęk jako kwantyfikator waszego świata, obawiam się tego co możecie zrobić ze światem, widzę przecież jak wpędzacie świat w wojnę mając komfort bezrozumnego, bezwarunkowego wsparcia USA które szkodzi przede wszystkim samemu USA. Jesteście w zasadzie mi obojętni (zwłaszcza poza granicami Polski), w zależności od konkretnej sprawy odczuwam uczucia od umiarkowanego współczucia przez najczęściej obojętność do obrzydzenia. Skoro używasz nazistowskiego języka w odniesieniu do Polaków, sugerujesz że jesteśmy "niewłaściwi" w biologicznym sensie to wiedząc co to oznacza w ujęciu twojej kultury mam świadomość że jesteśmy skazani na eksterminacje. Bo przecież w twojej kulturze jest nakaz eksterminowania takich jak my, wszystkich Amalekitow zwanych też Hamanitami czy Akumim. Czy zgadzasz się z tym personalnie to jest sprawa wtórna, nie ty będziesz mordował, ktoś inny to będzie robił za ciebie. O ataku nuklearnym mówił Moshe Dayan czy Martin van Creveld np: "We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force…. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under." Skoro państwo Izrael grozi atakiem jądrowym nie tylko Opcja Samsona ale też zemsta za holokaust a przecież Polskę obwiniacie w większym stopniu niż Niemcy (dlatego Zofia Kossak Szczucka) to nie można tego lekceważyć a skoro chcecie być traktowani jak "wściekły pies który nie wiadomo kiedy ugryzie" to tym bardziej należy takie wypowiedzi traktować poważnie. Nie propaguję kultu państwa czystego narodowo jak robi to Izrael i nie zrozumiesz jako Żyd kosmopolita tego o czym piszę. Polacy po 900 latach nie mają złudzeń co do Żydów, część z was jest w najlepszym razie interesownie obojętna (bystanders) w stosunku do losu Polski i Polaków a cześć i to moim zdaniem niemała jest zwyczajnie wroga i chętnie podejmujecie kolaboracje z zaborcą czy okupantem, wasze zachowania determinuje wyłącznie wasz interes a nie interes wspólnoty kraju was goszczącego. Tylko nieliczni z was związali z Polską i polskością swój los czym właściwie automatycznie wykluczali się z waszej społeczności. To nie ja decyduje o tym czy jesteś Polakiem, ty sam powiedziałeś że nie jesteś, ty sam się zdefiniowałeś, ja to szanuję, masz po prostu polskie obywatelstwo które może być nawet w jakiś tam sposób użyteczne i postrzegasz Polskę i Polaków wyłącznie przez fakt ich użyteczności, czysto merkantylnie. Ja decyduję o tym że jestem Polakiem, ty sam decydujesz że Polakiem nie jesteś, po co tu się oszukiwać? Chcesz coś udowodnić? Przecież jasno mówisz że nie rozumiesz co znaczy być Polakiem i co chcesz być Polakiem jednocześnie nim nie będąc? Nie masz żadnej przewagi, a twoja pretensjonalność i megalomania wywołuje u mnie jedynie litość i współczucie, współczuję ci właśnie tego że nie masz komfortu jasnego określenia swoich korzeni i swojej przyszłości. Co z tego że masz wokół siebie wielki ocean gdy jesteś rozbitkiem zdanym na łaskę innych, zawsze będziesz petentem, takim Midasem wielu możliwości z których żadna nie daje satysfakcji, nie zaspokoi pragnienia, dryfującym bez celu i kolekcjonującym paszporty. Jesteś obywatelem świata ale dokładnie czego w tym świecie? W czym przejawia się twoja obywatelskość? Konsumujesz świat nie tworząc niczego co ma wartość, żyjesz wszędzie ale tak naprawdę nigdzie, nigdy nie będziesz miał prawdziwego domu, nigdzie nie będziesz u siebie i zawsze, wszędzie będziesz na chwilę i nie będziesz u siebie nigdzie. Jesteście jak wasi genetyczni bracia Arabowie, nomadami pustyni, jak skończą się zasoby to migrujecie w inne miejsce, po prostu inaczej nie potraficie, czekacie i jesteście już zmęczeni tym czekaniem, znużeni byciem obywatelami świata. I tak mijają wieki, tysiąclecia, bezproduktywnie celebrujecie nienawiść do innych bo to jedyny sposób autoafirmacji jaki znacie. Z poniżenia innych wywodzicie własną wielkość. Władcy piaskowych wydm które kształtuje wiatr historii i wola innych którzy maja odwagę nie uciekać. Z przegranej uczynicie sukces tym większy im większa przegrana ale tylko wy w to uwierzycie, ta reszta trochę z grzeczności a trochę z litości taktownie przytakuje ale nikt w to nie wierzy, nawet wy sami macie z tym kłopot dlatego ten nieustanny żar propagandy próbującej zakłamać historią. Tzw wykrywacz kłamstw można bardzo łatwo oszukać - wystarczy uwierzyć że kłamstwa to prawda i tak właśnie jest z wami, z Witolda Pileckiego robicie Żyda a z Chaima Rumkowskiego Polaka, zbrodnie policji żydowskiej pewnie też idą na konto Polaków. Taka to właśnie wasza historia jest. Tak, tak, wiem, jestem antysemitą. Dalej budujcie to kłamstwo. Już sami się w tym gubicie, ot chociażby Gomułka (nie tylko on bo przecież podobnie było w większości krajów KDL) realizujący polecenia ZSRR, umożliwił wam emigracje, tych neofitów syjonizmu którzy zachłysnęli się własną dotąd skrywaną, wypieraną narodowością po wojnie 1967, pierwszy raz od stuleci nie musieliście się płaszczyć, przejęliście inicjatywę i wygraliście i po tym co zrobili wam Niemcy mogę ten wybuch syjonizmu świetnie zrozumieć. Jeśli dobrze pamiętam żona Gomułki była Żydówką co zadaje kłam tezie jego antysemityzmu. A tak z ciekawości, jakie stanowiska w PZPR zajmowali twoi rodzice (bo jak myślę zwiali po 1968 i raczej nie byli rolnikami czy robotnikami)? Dlaczego znów nie tak wielu (10 .. 11 tysięcy?) skorzystało wtedy z okazji emigracji z Polski, a co z tymi którzy zostali, zrobili kariery, byli i dalej są prominentnymi uczestnikami życia publicznego w Polsce? Jest ich tak wielu, każdy z nas mógłby podać co najmniej kilka nazwisk tych Żydów którzy nie tylko nie stracili w i po 1968 ale wprost przeciwnie, ich kariery nabrały tempa, zakwitli, wystarczyło złożyć hołd komunistycznej PZPR. Hasło "Syjoniści do Syjamu" pokazuje szczerość "antysemityzmu" towarzyszącego wewnątrz-komunistycznemu przewrotowi i tylko nie rozumiem dlaczego nie macie pretensji do Kwaśniewskiego, Millera, Cimoszewicza? Żyją, niedawno była kampania do PE, trzeba było korzystać z okazji i pytać się "Natolińczyków" do których masz żal. Mógłbym ci uwierzyć gdybym nie wiedział jak było a na twoje nieszczęście niektórzy Żydzi są uczciwi i mówią że nikt ich nie wyrzucał, po prostu możliwość wyemigrowania wiązała się z rezygnacją DOBROWOLNĄ z obywatelstwa (to chyba logiczne że skoro nie czujesz się Polakiem to rezygnujesz z paszportu) i szansą na normalne życie w normalnym państwie z daleka od komunizmu. Przegrana, tak, ci na których oddałem głos przegrali wiec dziś się śmiej, jest okazja, co będzie za jakiś czas i kto się wtedy będzie śmiał zobaczymy a ja wiem na kogo będę glosował i to nas różni.
Dlaczego nas się boisz? Zakładasz naszą dominację, planowaną eksterminację, atak nuklearny. Zabawny jesteś.
2019-05-31 02:38:40
Może doznałeś jakiejś krzywdy? Raczej nienawidzisz z definicji, z uprzedzeń, niewiedzy, ograniczeń intelektualnych. Propagujesz. Kult państwa czystego narodowo, to chore. Redukujesz swój kraj do etnos, choć on nigdy taki nie był i nie będzie, bo gdyby było odwrotnie do doszłoby do systematycznej destrukcji takiego państwa, a przecież tak się nie stało. Więc nie masz racji. Nie ty będziesz decydował kim się czuję, Polakiem, czy Żydem, czy jednym i drugim. Mam tę przewagę nad tobą, że nie jestem etnicznie zakapsułkowany. Wolę kosmopolityzm niż ciasny nacjonalizm, więc jestem wszędzie, gdzie chcę, a ty tam, gdzie musisz. Reprodukując antysemityzm jesteś w izolacji, bo twoi nacjonalistyczni idole w każdych wyborach w Polsce balansują na granicy planktonu politycznego. Jeżeli Polacy notorycznie odrzucają poglądy podobne do twoich, to musisz czuć się kiepsko w kraju, który nieumiejętnie afirmujesz, a współobywatele pokazują tobie środkowy palec. Mają gdzieś twoje fobie. To musi być stresujące. Twój kompleks izolacji i braku akceptacji we własnym kraju potęguje kompleksy i frustracje. O tym pisał już Arlie Hochschild (Obcy we własnym kraju). Boisz się niewolnictwa, a faktycznie już jesteś niewolnikiem, a to ociera się o husserlowską fenomenologię. Zdefiniuj najpierw siebie. Insanus, Insanus, Insanus. Takich najłatwiej podbijać" Gomółka wzywał obywateli polskich żydowskiego pochodzenia do zrzekania się obywatelstwa polskiego. Jesteś spadkobiercą tego totalitarnego barana, który lansował hasło Syjoniści do Syjonu. Dzisiaj mówisz to samo. Dlatego z definicji masz mentalność totalitarną i brak jakiejkolwiek przyszłości. Nie wiem czy ciebie żałować, czy raczej litować się nad tobą, mój niewolniku.
Nie jesteś Polakiem - sam to napisałeś, masz polskie obywatelstwo
2019-05-30 02:42:09
ale z faktu posiadania polskiego paszportu nie wynika to że jesteś Polakiem, jesteś obywatelem Polski, takim samym jak posiadający polski paszport Niemcy, Ukraińcy, Litwini itd. Nie interesuje mnie co jest twoją ojczyzną ale nie jest możliwe posiadanie dwóch ojczyzn (składa się na to wiele obiektywnych czynników) a już za kuriozum należy uznać mówienie o dwóch ojczyznach z których jedna drugiej grozi użyciem broni jądrowej, co więcej to użycie ma nastąpić nie po to by osiągnąć jakieś racjonalne cele a jedynie po to by dokonać zemsty za wyimaginowane krzywdy. Taka koncepcja dwóch (czy więcej w twoim wypadku) ojczyzn zwyczajnie nie działa a z punktu widzenia przeciętnego Polaka to wybieg pozwalający różnym Morelom, Bagsikom, Gąsiorowskim (dobór nazwisk czysto przypadkowy) itp. popełnić przestępstwa w państwach których paszporty kolekcjonujecie i unikać odpowiedzialności wymiarem sprawiedliwości uciekając tam gdzie nie grozi wam ekstradycja itd. Zarzut zmiany historii skrajnie nietrafiony, jak już pisałem nie udało się wam zniszczyć źródeł (waszych bo pal licho piśmiennictwo polskie któremu z definicji stawiacie zarzut antysemityzmu biologicznego) wskazujących na co najmniej nieprzyjazny, wrogi stosunek do Polski i Polaków waszej diaspory. Nie potrafię skojarzyć Gomułki z obywatelstwem dlatego zadałem pytanie o jakieś logiczne uzasadnienie, z twojej reakcji wnoszę że po prostu nie ma logicznego uzasadnienia. Frasyniuk to kolejny nietrafiony "odwracacz" uwagi, owszem, widzę że pojawia się w sondażach jako potencjalny lider opozycji anty-pisowskiej ale jaki to ma związek z Magierowskim i naszą dyskusją doprawdy nie wiem. Konkludując tę jałową dyskusję, potwierdziłeś większość tego co napisałem, cześć bezpośrednio a cześć pośrednio, od wielu niewygodnych rzeczy uciekłeś, pominąłeś milczeniem (nie wiem czy z braku wiedzy czy po prostu z braku argumentów). Jak już pisałem nie jestem tym zdziwiony, od początku jesteś przewidywalny, stereotypowy, oskarżasz wszystkich którzy nie są filosemitami o antysemityzm. Z oczywistych powodów nie jestem w stanie cytować wszystkiego co napisał Shahak, Herzl i co jest fundamentem waszego myślenia o otaczającym was świecie (rzecz jasna Shahak krytycznie, Herzl afirmując) to ograniczenie przestrzeni w której ta dyskusja przebiega. Jako nacja macie podstawowy kłopot, nie jesteście w stanie (z definicji waszego systemu wartości) ułożyć sobie normalnych relacji z nikim poza samym sobą (a i to w bardzo ograniczonym zakresie). Każda interakcja z waszym udziałem skazana jest na porażkę, to toksyczne trwanie, wymuszone i oparte na niezdrowych fundamentach (zwyczajnym kłamstwie) prędzej czy później musi prowadzić do fiaska takiego trwania, to trochę jak w transplantologii, mimo zgodności tkankowej i tak trzeba podawać leki immunosupresyjne by zapobiec odrzuceniu a my nie mamy nawet zgodności tkankowej ze względu na niekompatybilność kulturową. Co więcej odrzucacie asymilację a zarazem nie uznajecie niczego oprócz asymilacji tylko że jednocześnie odrzucacie asymilację (chyba wymóg by zaginęła pamięć o przodkach nie-Żydach). Poza tym to irracjonalny postulat w którym 30 milionów miałoby asymilować 6 czy 7 miliardów, pragmatycznie podchodząc bylibyście w stanie asymilować może kilkadziesiąt - kilkaset milionów a reszta prędzej czy później musiałaby by być poddana eksterminacji, tym łatwiej byłoby ja przeprowadzić bo przecież te miliardy nie maja człowieczeństwa, posiadają "biologiczny antysemityzm" itd. To klasyczny atrybut untermensch czy nieznany nawet nazistom unmensch. Zarzut "etnoselekcji" który stosuje twoja ojczyzna proponuję byś odnosił do samego siebie (jest integralną częścią twojej tożsamości kulturowej), jesteś po prostu niewiarygodny zarzucając innym coś z czego sam korzystasz i z czego jesteś dumny, wiem że mi nie uwierzysz ale nie możesz zjeść ciastko i zachować ciastko, takie rzeczy to tylko u Eliego Wiesela. Boję się że prędzej czy później zniszczycie ten świat choćby zmęczeni czekaniem na coś co ma się wydarzyć, posiadacie już techniczne możliwości i nie ukrywacie że tak właśnie możecie postąpić. Za zaproszenie dziękuję, nie mam zamiaru skorzystać, z mojego punktu widzenia jesteście nietrakcyjni kulturowo, nie macie szczególnych osiągnięć cywilizacyjnych, niczego co w ujęciu kultury miałoby jakąś uniwersalną, ogólnoludzką wartość a co gorsza okupujecie i mordujecie swoich własnych sąsiadów, w twojej ojczyźnie trwa wojna i dziwie się że polskie MSZ nie odradza wyjazdów do Izraela. Mimo wszystko przeczytaj ten krótki tekst Zofii Kossak Szczuckiej, ja wiem że jest on bolesny ale prawda bywa czasem bolesna. Za co nas tak nienawidzicie?
Czy ty czytałeś coś oprócz Kossak-Szczuckiej i wyrwanych cytatów z Shahaka? Sugeruję innych Żydów: Dumezila i Derridę.
2019-05-29 23:54:14
Łączę twoje posty pod Frasyniukiem i Magierowskim, bo są podobne w siatce pojęć i pato-argumentacji (standard w antysemityzmie). Ciasny gorset twojego nacjonalistycznego umysłu potwierdza, że nie mogę spodziewać się lotnych uzasadnień. Zresztą nacjonaliści/antysemici zawsze mieli problem z artykulacją argumentów i szerokością horyzontów. Łatwo ciebie rozpoznać. A wiesz, że to świadczy o schematach intelektualnych, jakimi operujesz (teoretyczny ,,dylemat więźnia” ujawnia się w tobie).Zamieniasz historię naszych stosunków w antypamięć wygodną dla takich jak ty. Ale ta antypamięć jest tylko sekwencją twojej/nie twojej ideologii i niestety dla ciebie nie ma uniwersalnego charakteru. Zaskoczyłeś mnie, że nie potrafisz skojarzyć Gomółki z obywatelstwem. Popracuj. Jestem takim samym Polakiem, jak ty, więc dlaczego miałbym się wyrzekać obywatelstwa (jednego z trzech). W życiu wszystko może się przydać. Lubisz etnoselekcję , jak każdy nacjonalista. Ale to już było, swoich mistrzów nie przeskoczysz. Możesz jedynie być śmieszny. Ja ci życzę wiele dobrego, zapraszam do mojej drugiej ojczyzny, abyś zaniechał bezpodstawnego, zideologizowanego ,,anty”, które nijak nie pasuje do twoich naciąganych/narzuconych argumentów. Chyba, że jesteś insanus i wierzysz, że jesteś kimś, kim nie,jesteś.
To raczej kiepska próba zmiany tematu
2019-05-28 03:14:13
Jaki związek z Magierowskim ma Frasyniuk? Po co nieudolnie próbujesz zmienić temat. Nie musisz, napisałem już że nie jestem zaskoczony tym że od początku ustawiłeś się defensywie i nie mam żadnych oczekiwań. Co do języka, tak, zauważam brak biegłości w twoim j. polskim ale składałem to raczej na deficyty intelektualne dość powszechne w dzisiejszych czasach. Różnica czasowa? 1 godzina? Kiepska wymówka. Nam komunikację utrudnia co innego, to twoja (wasza) pogarda, jestem dla ciebie "antysemitą" przez fakt że mam świadomość tej pogardy dla gentile/goim oraz przez to że mam odwagę powiedzieć że to zwyczajny rasizm. Co do rezygnacji z obywatelstwa to wydaje mi się to raczej logiczne, skoro jesteś panem świata, obywatelem świata to nie potrzebujesz obywatelstwa a już zwłaszcza takiego nie znaczącego kraju jak Polska. Zaskakujące jest to że łączysz obywatelstwo akurat z Gomułką i pierwszy raz wzbudziłeś moją ciekawość. Jakieś logiczne uzasadnienie? Informacyjnie, cały czas o tym mówię: wolę jedno polskie obywatelstwa niż wszystkie inne obywatelstwa całego świata, nie jestem zachłanny, mi dobrze w Polsce i po raz kolejny apeluje po prostu się od nas odczepcie - normalny człowiek nie pchałby się na siłę tam gdzie go nie chcą. Reszta twojej wypowiedzi, banalność gróźb ocierająca się o śmieszność, chełpienie urojoną wielkością, wypadkową tych przeogromnych kompleksów pokrywanych megalomanią, niezwykle piorunująca mieszanka. I najgorsze że wy naprawdę gotowi jesteście zniszczyć cały świat byleby nie iść na dno sami. Życzę ci tego samego czego ty życzysz mi. Życzę wam tego samego czego wy życzycie nam. Nie narzekaj że to nie fair. Czytałeś "Protest" Zofii Kossak Szczuckiej? Czy potrafisz odpowiedzieć na postawione tam pytanie? Pewnie znów spróbujesz zmienić temat, niepotrzebnie, w jakiś sposób wam nawet współczuje.
Suma twoich postów jakimi wymieniałeś się ze mną pod tekstem dotyczącym Frasyniuka i tutaj pod tekstem z Magierowskim
2019-05-27 22:51:10
ewidentnie pokazuje schematy semantyczne jakimi operujesz. To ciebie gubi. Obraz tej degrengolady myślowej, która ma legitymizować twój antysemityzm jest porażający ( mówiłem o podręczniku polskiego antysemityzmu, którego jesteś bohaterem dostarczając mnóstwo danych ). Obiecałem tobie, że zostaniesz uwiązany, aż do wyleczenia, i to potwierdza się. Fakt, że dzieli nas przede wszystkim różnica czasowa, oraz geograficzna trochę utrudnia komunikację. Stad możesz sobie poczytywać za zaszczyt próby przekonania ciebie , że nie gryziemy, a jedynie panujemy na świecie. Dlatego swoich polskich kompleksów nigdy nie wyleczysz, to jest po prostu niemożliwe. Stąd moja pomoc- daj spokój będziesz zdrowszy i bardziej szczęśliwy. Nienawiść zabija. Swoją totalitarną mentalność zdradzasz namowami do rezygnacji z obywatelstwa. Tego typu gierki obywatelstwem to czysta gomółkowszczyzna,, jesteś wiernym uczniem Wiesława. Nie wierzysz jak nas to bawi. Taka skamielina Wieśkowa w XXI w. Skąd ty się wziąłeś? Shahak, Gomółka, Braun, Winnicki, Bosak Jakie ty masz dekadenckie środowisko. Jako obywatele świata z niczego nie musimy rezygnować. Wszystkie obywatelstwa są nasze. Na tym tle widać dopiero twoje ograniczenie i ubóstwo.
To oczywiste - Jestem Polakiem a nie Żydem
2019-05-27 10:19:38
jakbym nie był Polakiem tylko przebywał tymczasowo w gościnie w cudzym kraju to pewnie wypisywałbym podobne bzdury co ty. Ty nie napisałeś ale potwierdziłeś - przecież to tożsame z "antysemityzmem biologicznym", zresztą koncepcje biologiczne pojawiają się nieustannie w wielu twoich wypowiedziach... wspomniane noble (jak już pisałem państwo Izrael ma dość mizerne osiągnięcia na polu nauki co zadaje kłam tej teorii o której można czytać całe elaboraty w np Haaretz). I jak myślę przypadkiem nie jest że to głównie firmy żydowskie (np My Heritage) mapują DNA ludzi na świecie - macie obsesje na tym punkcie. Piszę o tym bo wynika to z waszego piśmiennictwa a wiec jest ważne dla samych Żydów by definiować problem w taki a nie inny sposób. Oskarżanie Polaków o "biologiczny antysemityzm" to jest wynalazek z co najmniej początku XX wieku z korzeniami głęboko osadzonymi w Talmudzie i przyległościami (znów kłania się Israel Shahak) . Nie wymordowano was w skali niespotykanej w historii, co więcej jeśli podążać za waszymi tekstami to sami wcześniej mordowaliście innych kierując się przesłankami "biologicznymi". Przed wam zaś byli Ormianie, Ukraińcy że o Filistynach nie wspomnę. Oczywiście że kolaborowali i Żydzi i Polacy - tylko że w Polsce ci co kolaborowali z nazistami (a także z zaborcami, z komunistami) mimo upływu 80 (czy więcej) lat są uważani za zdrajców i wyrzutków - wy zaś swoich kolaborantów po prostu rozgrzeszyliście a ich zbrodnie przerzuciliście na innych bo liczby muszą się zgadzać. I to jest ta fundamentalna różnica - polecam ci czytanie (wielokrotne) manifestu/protestu Zofii Kossak Szczuckiej - może zrozumiesz (powątpiewam) to o czym piszę - daj wam cały świat pełen takich biologicznych antysemitów jak Zofia Kossak Szczucka - rozkwitniecie i noble będą się sypać jak z rękawa. Licytacja? Nie mam z tym problemu, licytujmy się. Może w końcu dowiem się ilu Polaków uratowali Żydzi (mam kłopot ze znalezieniem informacji, znam na razie 2 przypadki z czego jeden trochę naciągany). Chętnie poznam statystki ilu Niemców zabiliście, ilu Polaków. Licytujmy się więc - nie mam z tym kłopotu. Nie, Polacy nie mają więcej powodu do wstydu niż Żydzi - nigdy częścią tego co jest definicją polskości nie było eksterminowanie naszych wrogów - nie znajdziesz tego w jakiejkolwiek istotnej dla Polski doktrynie politycznej. Patrząc zaś historycznie należy uznać to za bardzo poważny błąd, specyficzna naiwność która była i jak myślę jest nieustannie źródłem wielu kłopotów Polski i Polaków. Równie dobrze mogę napisać że jesteście sprawcami niczego... Oczywiście że Izrael (czasem ten świecki, czasem ten duchowy) jest aksjomatem wszystkiego - w końcu jesteście "narodem Izraela". I wielkie dzięki za ostatnie stwierdzenie - wracamy do punktu startu - a właściwie do mojego postulatu byście rezygnowali z obywatelstwa polskiego. Nie jesteście Polakami i nigdy nimi nie będziecie bo Polska to za mało (a nam wystarczy). Co do nienawiści - nikt wam w tym nie dorówna - jesteście mistrzami w nienawiści i zawsze potraficie ją uzasadnić a nawet skodyfikować czy wręcz nadać pozory moralności. Jak już pisałem wcześniej, zadałem sobie trud by zrozumieć wasz stosunek do świata - to co przeczytałem WYŁĄCZNIE w źródłach których autorami są Żydzi zmieniło moje podejście do was radykalnie, kiedyś z sympatii i życzliwości do daleko posuniętego sceptycyzmu i wstrzemięźliwości. Życzę wiec wam tego samego czego wy życzycie innym i niech te wasze życzenia wrócą do was zwielokrotnione... Poznałem was na tyle że więcej nie chce poznawać.
Ty masz jednak ograniczoną polska percepcję
2019-05-27 08:13:01
Po pierwsze, w moich postach ani razu nie napisałem, że Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki (czyżbyś miał jakiś kompleks na tym tle?). Pisałem o antysemityzmie biologicznym mając na myśli twoje rasistowskie patokomentarze (krew, przeszczepy organów itd.) z taką pseudokoncentracją, jaka reprezentujesz w połączeniu z nienawiścią do innego narodu już wiem dlaczego możemy mówić, że Noble dla Polaków to jak wygrana w toto lotka. Po drugie, to nas wymordowano, w skali niebywałej w historii, wiec nie pisz o jakiejś fantasmagorii z wymordowaniem Polaków (tania towiańszczyzna). Po trzecie, z nazistami kolaborowali i Żydzi i Polacy. Tutaj lepiej nie licytuj, bo przegrasz. Po czwarte, w historii Polacy mają więcej powodu do wstydu niż Żydzi. O wiele więcej. My jesteśmy sprawcami wszystkiego, wy niczego. Po piąte, Izraela nie traktujemy jak aksjomat. Diaspora jest naszym przeznaczeniem. Dlatego jesteśmy obywatelami świata i w większości kosmopolitami, w odróżnieniu od twojej ciasnej nienawiści.
Jak zwykle nie zrozumiałeś tego co napisałem
2019-05-26 22:01:50
I jedyne na co cię stać to jakieś nieskuteczne "obsrywajki" w stylu "Polacy wysysają antysemityzm z mlekiem matek i są biologicznymi antysemitami" - jeśli w to wierzycie to co zamierzacie z tym zrobić? - wymordować jakieś 60 milionów Polaków? Wszyscy Polacy są dla was Amalekitami? Ten pogląd którego nie wstydzisz się artykułować ukazuje nie tylko wasz rasizm ale też i niebezpieczeństwo racjonalizacji ludobójstwa, usprawiedliwienia zagłady Polaków - już macie jej uzasadnienie... Dla nawet niezbyt uważnego obserwatora tej jałowej dyskusji jest dość jasne że nie potrafisz merytorycznie dyskutować, że od razu ustawiłeś się w pozycji defensywnej, nie jest to zarzut bo wiem że nie znacie własnej historii, że wasza "historia" jest pełna takich urojeń jak "Saul Wahl król Polski" - wystarczy pobieżnie przejrzeć artykuły na np Wikipedii o np kolaboracji żydowskiej z nazistami by zauważyć że większość artykułów zwyczajnie nie istnieje w języku yidish czy hebrew lub jest mocno ocenzurowana, jesteście oszukiwani przez przeróżne instytuty typy yadvashameonyou (dodam że polskie wersje haseł w wikipedii też są mocno ocenzurowane). Poza oskarżeniami o antysemityzm i grożeniem Mossadem oraz pustą (fałszywą) retoryką w stylu "miłość, przytulanie, słońce, mandarynki" nie jesteś w stanie zwyczajnie odnieść się do twórczości samych Żydów w której opisują oni tradycyjny antypolonizm Żydów. Mógłbym tu wklejać cytaty z Theodora Herzla czy Ze'ev'a Jabotinsky'ego czyli ludzi znajdujących się na tabliczkach nazw ulic Izraela, banknotach, czy nawet górach w Izraelu ale po co? Ty się do nich nie odniesiesz bo potwierdziłbyś tylko to o czym piszę. I na koniec - uwierz można być polskim nacjonalistą i nie być antysemitą, ja nie utożsamiam Żydów z Izraelem - to wy się utożsamiacie się z Izraelem ale jednocześnie nie chcecie w nim żyć i próbujecie zasiedlać każdy zakątek świata budując z nim "mały Izrael" (ładnie o tym pisał Shimon Peres). Ja nie napisałem że Polacy "pochodzą od Persów", napisałem że jesteśmy spokrewnieni i co ważne to Persowie okazali Polakom w potrzebie życzliwość, tę bezinteresowną życzliwość której Żydzi nigdy w swojej historii Polsce i Polakom nie okazali - miałem okazję poznać Irańczyków - bardzo mile ich wspominam czego nie mogę powiedzieć o Żydach. A nazywając mnie niewolnikiem sam sobie wystawiasz świadectwo kultury - dziedziczysz to po swoich przodkach znanych handlarzach niewolników - na drzwiach Katedry Gnieźnieńskiej jest taka ładna scena z św Wojciechem wykupującym Polaków z rąk żydowskich handlarzy niewolników - w muzeum Polin wstydzicie się do tego przyznać.
W końcu szczera spowiedź publiczna: nacjonalisty, antysemity, niewolnika
2019-05-26 04:39:55
Uwierz, że można być nacjonalistą żydowskim i jednocześnie nie być polonofobem. Znam wielu takich. Widać dla ciebie to za wiele, odwrotnie się nie da. Typowo polskie. Więc twoje pytanie nie było retoryczne, było głupie. Twoje ograniczenie sprawia, źe uporczywie utożsamiasz Żydów z Izraelem, a przecież jesteśmy wszędzie. To sprawia, źe jesteś bezsilny i faktycznie obawiasz się zniewolenia. Większość ludów indoeuropejskich pochodzi od Persów, ale tym banalnym faktem chyba nie usprawiedliwiasz swojego antysemityzmu. Ty byłoby dopiero śmieszne i prymitywne.
Nie postrzegam "mojego antysmeityzmu"
2019-05-25 15:50:12
w kategoriach niewolnictwa, historia, ta niezakłamana tłumaczy bardzo wiele a to czy mnie nazwiesz antysemita czy nie jest bez znaczenia, za 2 - 3 dekady doprowadzicie do pauperyzacji terminu antysemityzm i nikogo to nie obejdzie. Tak, tak, ja wiem że Mossad to się pojawił w twoim wpisie przez przypadek, po prostu straszyłeś kogoś innego i ci się skopiowało. Ten uciążliwy (jesteś nudnym interlokutorem) dyskurs przypomina mi rozmowy z innym żydowskim neofitą ze Szczecina, niejakim R.J. , było tak samo nudno i nieśmiesznie. Jeszcze raz (te twoje intelektualne ograniczenia), skoro Żydzi są nacjonalistami to dlaczego Polacy nie mieliby być nacjonalistami (to pytanie retoryczne, nie odpowiadaj). Jaffa, no tak, rzecz jasna kibicuje Persom (wiesz że Polacy są spokrewnieni z Persami?) no i Palestyńczykom. Reszty nie będę komentował bo nie chce mi się tobą taplać w błocie, przyznaję, Jażdzewski miał rację, widać że błoto to środowisko w którym się świetnie czujesz. No to raz jeszcze alav/aleha hashalom. ::!:.
Przecież ty już jesteś niewolnikiem swojego antysemityzmu.
2019-05-25 02:09:14
Jako niewolnik dokładasz kompromitujące cegiełki do podręcznika antysemityzmu. Masz przerośnięte ego. Nikt ciebie nie straszy Mossadem, my w Jaffie śmiejemy się z nacjonalistycznych argumentów, które eskalujesz z każdym postem. Twoje antysemickie portfolio wzbogacasz propagandą Winnickiego. Dobrze, źe Żydzi są wszędzie, i mogą takie osobniki jak ty identyfikować. Potwierdzasz stereotypy o Polakach. Ale to dobrze, bo przynajmniej wiemy, źe się nie myliliśmy. Tak czy owak. Wpadnij do Jaffy na mandarynki, niewolniku.
ajwaj...
2019-05-24 22:25:34
kiedyś Mossad, teraz znajomy (sierżant Jony Daniels?) - już się boję... a wspomnicie o np Szulimie Chillu Lesce mordercy Stanisława Wieśniaka? Albo o zabijaniu Polaków i Białorusinów przez żydowskie bandy (m.in. wasi bohaterowie Bielscy) w miejscowościach np Naliboki, Koniuchy, Szczepki, Derewno, Prowżały, Kamień, Niewoniańce, Izabelin, Kaczewo, Babińsk, Ługomowicze, Dokudów, Narocz, Kromań i wielu innych? Pewnie nie bo po co wspominać takie drobiazgi jak zamordowanych goim/gentile. Mnie zaskakuje to że w XXI w Żydzi nie znają własnej historii... trochę wam współczuję ale tylko trochę i tylko pod warunkiem że jesteście daleko od Polski. Powtórzę bo nie jesteś zbyt lotny: Nie będziemy waszymi niewolnikami, Polska to nie jest Polin, jeśli wam źle w Polsce to wolno droga - nikt po was nie będzie płakał. Ogromna prośba - ponieważ nie mamy co liczyć że spłacicie długi kahalne (jakieś 17.6 biliona zł) to czy możecie się chociaż zrzec polskiego obywatelstwa? Takie minimum przyzwoitości po 900 latach waszych niegodziwości... No to alav/aleha hashalom. ::!:.
Właśnie ze znajomymi układamy twoje antysemickie posty w katalog i uwierz mi, powstanie niezły podręcznik
2019-05-23 22:59:06
polskiego antysemityzmu. Bez zaskoczenia, wszystko się zgadza, narracja jak w prowincjonalnym miasteczku w międzywojniu. Zaskakuje nas tylko to, że mamy XXI w. Możesz spodziewać się kompromitujących cytatów.
wy już nawet nie udajecie że kłamiecie - zatracacie instynkt samozachowawczy
2019-05-23 02:06:37
zgodnie z narracją którą suflujecie od ok 100 lat KAŻDY Polak wysysa antysemityzm z mlekiem matki - pamiętaj mordując Palestyńczyków, Syryjczyków, Libańczyków tak naprawdę pokazujcie swój biologiczny antysemityzm bo mordujecie Semitów - prawdziwych Żydów których nikt nigdy nie wyrzucał Palestyny, po prostu Islam okazał się dla nich bardziej atrakcyjny niż Judaizm... ładni opisał to izraelski profesor Shlomo Sand w swojej pracy "Jak wymyślono naród żydowski". A tego że występowaliście od 900 lat przeciw Polsce i Polaków nigdy wam nie zapomnimy i nigdy nie wybaczymy.
Jesteś polonofobem, bo jesteś antysemitą.
2019-05-22 22:31:43
Szkodzisz Polsce i Polakom.
Największy antysemityzm wywołujesz ty, twoje posty, i tobie podobni.
2019-05-22 00:16:35
Jesteś bezwiednym narzędziem w rękach wszystkich tych, którzy szukają argumentów na antysemityzm. Mogę powoływać się na innych ale Shahak świetnie pokazuje to o czym mówię. Zrozum, że problemem jesteś ty jako żydowski nacjonalista. Tak, tak, w swoim zapalczywym syjonizmie ostentacyjnie demonstrujesz swój antypolonizm i działasz na nie tylko na szkodę Polski i Polaków ale także Żydów żyjących w Polsce. Ja nie utożsamiam żydostwa (używam terminu będącego w użyciu w diasporze żydowskiej w okresie międzywojennym) wyłącznie z Izraelem, ja świetnie rozumiem waszą strategię budowania przyczółków w każdym państwie jako podwalin pod moment w którym będziecie rasa panów (znów wracamy do Talmudu, Maimonidesa czy Ovadji Josefa). Jaki promil? W Izraelu jest ok 9 milionów, w USA jest ok 9 milionów i może 3 - 5 milionów w innych miejscach - kolejny raz potwierdzasz że inteligencja Żydów jest nad wyraz przeszacowana - Polaków jest ok 50 - 60 milionów ale my jesteśmy lojalni wobec państw w których żyjemy na emigracji, nie próbujemy budować alternatywnych struktur państwowych i działać na szkodę tychże państw. Czy znasz odpowiedź na pytanie ilu Polaków nie-Żydów ma obywatelstwo Izraela (piszę o pełnym obywatelstwie nie honorowym)? Odwiedzę Izrael jak Polak nie-Żyd zostanie premierem, prezydentem albo chociaż ministrem spraw zagranicznych czy wewnętrznych w Izraelu i jak przestaniecie grozić Polsce unicestwieniem wasza bronią jądrową... Jeśli miałbym jechać do Azji to na pewno byłby to kraj o ciekawej kulturze np Chiny czy Japonia - sztuka, historia - wszystko to czego nie ma w Izraelu. A na razie pełne BDS - nie kupuje, nie wspieram niczego co zrobione w Izraelu. PS Polecam raport z 1919 roku "THE POWER AND AIMS OF INTERNATIONAL JEWRY US WAR DEPARTMENT INVESTIGATION 1919" odtajniony w 1973 roku dostępny w U.S. National Archives in Washington DC, - numer 245-1 - ciekawa lektura.
Największy antypolonizm wywołujesz ty, twoje posty, i tobie podobni.
2019-05-21 22:59:06
Jesteś bezwiednym narzędziem w rękach wszystkich tych, którzy szukają argumentów na antypolonizm. Powołujesz się wciąż na Shahaka, to tylko świadczy, źe społeczeństwo izraelskie jest pluralistyczne i artykułuje różne głosy. Powołuj się lepiej na swoich śmiesznych idoli, czyli Winnickiego, Brauna, Bosaka itd., których planktonowe formacyjki w wolnej Polsce będą zdelegalizowane. Zrozum, że problemem jesteś ty jako polonofob. Tak, tak, paradoksalnie jesteś polonofobem, bo działasz na szkodę Polski i Polaków. Muszę takie posty jak twoje, tłumaczyć kompleksami niższości, zniewoleniem mentalnym, ograniczeniem intelektualnym itd., a jeszcze 5 lat temu, nie musiałem tego robić. Twoim pierwotnym błędem jest utożsamianie Żydów tylko z państwem Izrael. To jest promil skondensowany w Ziemi Obiecanej. Żydzi przyznający się do swojego pochodzenia żyją wszędzie, wbrew twojej maksymie ,,żyjmy osobno”. To twoje pobożne życzenia świadczące o zamkniętym umyśle. Jesteś więźniem swoich fobii i przez to trudniej się tobie żyje, bo nie znasz świata bez fobii (nawet jeżeli one są twoim mechanizmem obronnym). Zapraszam do Izraela. Poznaj lepiej wroga, spróbuj zrozumieć, przecież nie musisz od razu polubić. Postaram się, aby nie wyprosili ciebie z taksówki (jeszcze niedawno sytuacja nie do pomyślenia).
Jeśli nie możemy żyć razem to żyjmy osobno, każdy u siebie.
2019-05-21 19:05:38
Dobrze że to nie ja napisałem że Simone Veil była Żydówką która zawarła z rządem Izraela tajną umowę o przekazywania organów Francuzów nie-Żydów na potrzeby biorców żydowskich (bo Żydom religia zabrania bycia dawcami i nie pomaga tu nawet ostatnia izraelska ustawa) Tylko dlaczego Francuzi o tej umowie nic nigdy nie wiedzieli...? 120 noblistów? Serio dlaczego nie są oni wymienieni jako Żydzi ale jako obywatele innych państw...? No i następne pytanie, jeśli Żydzi są tak ponadprzeciętnie mądrzy to dlaczego nie zdobywają nagród Nobla na konto państwa Izrael (9 noblistów - bardzo skromnie jak na takich bystrzaków)? Jeszcze raz napisze - być może twierdzenia o ponadprzeciętności Żydów jest mocno przesadzone? (kompensacja jakichś kompleksów - przecież macie ich tak wiele) Zresztą dla was rotmistrz Witold Pilecki też jest Żydem...(i co inni Żydzi wydali na niego wyrok i zamordowali Żyda i jeszcze odmówili mu prawa do grobu?) Mógłbym zrewanżować się tym samym przerażeniem - że z indywidualnych doświadczeń generalizujecie i oskarżacie wszystkich Polaków o "biologiczny antysemityzm wysysany z mlekiem ich polskich matek" (i co w związku tym? mamy mordować nasze matki? czy po prostu zakaz karmienia piersią dla Polek? a co jeśli to nie mleko naszych matek?) Przecież obydwoje wiemy ze to nie o fakty chodzi ale o haggadah - o ten specyficzny żydowski mistycyzm pozwalający oskarżać wszystkich wokół o antysemityzm i pozwalający usprawiedliwić każde wasze świństwo w stosunku do goim/gentile. Wasz antypolonizm (czy raczej in extenso antygoizm) jest źródłem antysemityzmu - pisze o tym Israel Shahak apelując wręcz o to byście się w końcu ucywilizowali, przestali traktować nie-Żydów jak zwierzęta czy niewolników (pamiętne słowa wygłoszone przez do niedawna prominentnego współtwórcę życia politycznego w Izraelu Ovadje Josefa)... Ale wy twardo określacie chrześcijaństwo zwłaszcza katolików jako Avodah Zarah... i co będziecie ich (nas) wszystkich mordować jako hamanitów/amalekitów? Jeśli tak trudno przyznać się do polskiego obywatelstwa w Izraelu to dlaczego ponad 20 tysięcy Izraelczyków wystąpiło o (i otrzymało) polskie obywatelstwo w ciągu ostatnich 15 lat...? Polsce najlepiej przysługują się wasze antypolskie wystąpienia np taki Arik Lederman plujący na polskiego ambasadora - im szybciej ludzie się obudzą z letargu tym lepiej - dlatego proszę, apeluję wręcz - plujcie na Polaków jak najczęściej, włamujcie się do polskich placówek dyplomatycznych, smarujcie swastyki na kościołach chrześcijańskich (od 2009 roku w Izraelu zniszczono/podpalono ponad 53 kościoły chrześcijańskie i meczety - u nas afera jak ktoś zbije szybę w synagodze), kłamcie jak najwięcej o Polakach, oskarżajcie nas o holokaust, piszcie "Nazi-Poland" - nie mam wątpliwości że w końcu zbierzecie plony... By było jasne - doceniam otwartość Bibiego gdy powiedział "Izrael nie jest państwem wszystkich swoich obywateli. Zgodnie z prawem państwa narodowego, które przyjęliśmy, Izrael jest państwem narodowym narodu żydowskiego - i tylko jego" - i jako Polak mam nadzieję że dożyję czasów w których premier polskiego rządu powie tak: " Polska nie jest państwem wszystkich swoich obywateli. Zgodnie z prawem państwa narodowego, które przyjęliśmy, Polska jest państwem narodowym narodu polskiego - i tylko jego." Czego sobie i wszystkim Polakom życzę - byśmy w końcu byli u siebie nie jako obywatele drugiej kategorii, byśmy budowali nasz kraj dla nas i dla naszych dzieci i wnuków szanując wszystkie mniejszości zamieszkujące Polskę i oczekując o tych mniejszości nie mniejszego szacunku i lojalności. Życzę też Izraelowi i wszystkim Żydom wszystkiego tego czego Oni życzą Polsce i Polakom.
Wiesz, nawet lubię antysemitów, bo są tak naiwnie szczerzy w swoim przekonaniu, i pokazują alternatywną rzeczywistość.
2019-05-21 01:55:29
Pamiętaj Simone Veil, była Żydówką, a ty na takie eksperymenty się nie nadajesz. Masz rację, koszerny nie jesteś, lecz niezwykle ubogi, bo każde ,,anty” niezwykle ogranicza (a propos noblistów, to nie doliczyłeś żydowskich noblistów z USA i innych państw, w sumie ponad 120, to jest właśnie manipulowanie faktami). Przeraża mnie u ciebie, że swoje osobiste doświadczenia generalizujesz i przekładasz na cały naród żydowski, o którym za mało wiesz. A odpowiedzialność zbiorowa za twój przypadek, jest wręcz ,,niebezpieczna” i bardzo źle się kojarzy. Pamiętaj ,twój antysemityzm, wywoła antypolonizm, a to już jest eskalacja. Po co to robisz, z zemsty?, czy szukasz taniej satysfakcji? Rozkoszuj się życiem, wyskocz do Izraela, poznasz super ludzi, nie uwierzysz jak może być przyjemnie. Jak któryś z nich bardzo ci pomoże, to przestaniesz być anty? A na razie niestety przez takich jak ty, w Izraelu trudniej przyznać się do pochodzenia z Polski. Nie uwierzysz ile szkód to przynosi (nie dla mnie, ale dla Polski). Szkoda, że tak źle się Polsce przysługujesz.
Raz jeszcze odpowiadam
2019-05-20 13:38:56
bo widzę że twórczość izraelskiego profesora Izraela Shahaka została zaklasyfikowana jak antysemityzm. Rasizm żydowski odczułem gdy nie bylem "antysemitą" - mój "antysemityzm" jest reakcją na moje osobiste doświadczenia. Dziś po prostu wiem dlaczego Żyd nie zje ze mną posiłku ale wiedza dlaczego nie jest usprawiedliwieniem zachowania Żydów - wprost przeciwnie. Po pierwsze w twojej wypowiedzi potwierdzasz każdą moją tezę o rasizmie żydowskim i żydowskim nacjonalizmie np wywodzisz wyższość Żydów z genetyki zasłaniając się wątpliwymi wyliczeniami dotyczącymi ilości noblistów - a fakty pokazują co innego - Izrael ma od 1948 6 laureatów w dziedzinie chemii i 2 w dziedzinie ekonomii, do tego 1 w dziedzinie literatury... skromne osiągnięcia jak na państwo dotowane przez USA co roku kwotą co najmniej 4 mld $ i korzystające na szeroką skalę ze szpiegostwa przemysłowego - niedawno znów zatrzymano izraelskiego szpiega w USA. Mój "antysemityzm biologiczny" jest naturalną reakcją na osobiste doświadczenia a ci przedstawiciele Mossadu... jakie to żałosne straszyć śmiercią po jednym wpisie... Nie rozumiem dlaczego miałbym sprzedawać samego siebie wraz dobytkiem "średniozamożnemu Żydowi" - czy chodzi o to że w Izraelu jest bardzo mało dawców organów na przeszczepy z powodów religijnych i trzeba pozyskiwać organy od nie-Żydów? Np tak jak zrobiła to Simone Veil w tajnej umowie gdy była ministrem zdrowia Francji? Macie straszne kompleksy i stąd wszystko to dla was antysemityzm... nawet gdybym nic nie odpisał to pewnie byłbym i tak "milczącym z oszalałej nienawiści antysemitą"... ajwaj jakie to urocze...
ubawiony
2019-05-20 09:25:14
jaki ambasador taka napaść
Po twoich wpisach Żyd na pewno nie zje z tobą posiłku i to nie dlatego, że nie jest tolerancyjny,
2019-05-20 00:04:04
ale,dlatego, że dyktujesz jakieś pseudo- warunki, które Żydzi muszą spełnić, biologicznie podchodzisz do etnos, jak każdy rasista, wspominasz o mein kampf w kontekście ksiąg żydowskich. To jest hańba. Właśnie skanuję twojego posta, który jest podręcznikowo polski i wpisuje się w definicję polskiego antysemityzmu biologicznego. To trzeba pokazywać. Mam nadzieje, że przedstawiciele Mosadu, lepiej mówiący po polsku niż ty, tego nie czytali. Ale zapamiętaj, twoje życzenia i warunki, są tak samo śmieszne jak ty. Jesteś przeciętnym polskim nacjonalistą, którego średniozamożny Żyd może kupić wraz dobytkiem za jedną pensję. Tego dystansu nigdy nie przeskoczysz. Podobnie jak dystansu intelektualnego (porównaj ilu noblistów z nauk ścisłych mają Żydzi, a ilu Polacy), to jest przepaść, więc tonuj swoje antyżydowskie wypociny, bo do pięt im nie,dorastasz. Chyba, że leczysz swoje kompleksy, ale na to jest już za późno.
Jak to dobrze, że antysemityzm i prymitywny i nacjonalizm to w Polsce margines.
2019-05-19 02:34:57
I jak to nie dobrze, że antypolonizm i prymitywny i nacjonalizm w swej skrajnej szowinistycznej formie to w Izraelu smutna codzienność a wszystko to po 900 latach tzw "koegzystencji Polaków i Źydów" (900 lat koegzystencji niewolników i ich samozwańczych właścicieli). Nie wiem co sugerujesz o przestawianiu się z Bożego Narodzenia na Hanukę - że niby mam być mieszańcem albo self-hating Jew? A jakie to ma znaczenie? Załóżmy że gdyby twoje sugestie potwierdziłyby się i byłbym nosicielem typowo żydowskiej haplogrupy to i tak nie zmieniłoby to mojej opinii o pokrętnej i obłudnej moralności kultury w której nie-Żydzi nie są ludźmi bo ludźmi są tylko Żydzi... nie mógłbym wywodzić mojego człowieczeństwa od tego czy umyję rondle od mleka i rondle od mięsa w tej samej zmywarce do naczyń czy raczej muszę mieć dwie zmywarki do naczyń by nie stracić tego "żydowskiego człowieczeństwa" - chełpicie się przestrzeganiem ponad 9000 tysięcy przykazań które sprowadzają się do takiego a nie innego traktowania gojów, takiego a nie innego pożyczania pieniędzy, zachowywania koszerności, obmywania się w mykwie czy samooszukiwania że zamykając getto łańcuchem możecie wychodzić z domu w szabas nie łamiąc zakazu podróżowania bo przecież jesteście w domu... długo mógłbym pisać o tym dlaczego nie chciałbym być Żydem nawet gdybym mógł nim być - Koneczny miał rację w 100%. Skoro macie mentalność koczowników z pustyni to po co pchacie się nad Wisłę i Odrę - siedźcie sobie na pustyni, nie róbcie pustynię z Polski. Jestem tolerancyjny tyle że oczekuje tego samego od innych - tolerancja musi działać w obie strony - to nie jest tak że ja mam być tolerancyjny i akceptować to że na mnie naplujesz. Jak na mnie naplujesz to spodziewaj się adekwatnej reakcji i nic mnie nie obchodzi że jesteś Żydem - dla mnie jesteście ludźmi takimi samymi jak jak inni, ja mogę zjeść posiłek przy jednym stole z Żydem, to Żyd nie zje posiłku siedząc ze mną przy jednym stole - wiem bo doświadczyłem (bez wyjeżdżania do Izraela) żydowskiego rasizmu na własnej skórze - kto tu jest nietolerancyjny? (i mam gdzieś czy ta nietolerancyjność wynika z nakazów religijnych czy po prostu z nie+moralności). Chcecie walczyć z antysemityzmem - zacznijcie od samych siebie - nie da się walczyć z antysemityzmem w sytuacji gdy uważa się nie-Żydów za zwierzęta w ludzkiej skórze bez duszy, nawet nie za podludzi ale za zwierzęta... Moment w którym Żydzi naucza się tolerancji, odrzucą antyhumanistyczny Talmud (z takimi mein kampf jak kodeks Maimonidesa) oznaczać będzie koniec antysemityzmu. A dopóki się nie zmienicie to siedźcie u siebie w Azji tylko co to za Azja która nie ma niczego wspólnego z Konfucjuszem...
Jak to dobrze, że antysemityzm i prymitywny i nacjonalizm to w Polsce margines.
2019-05-18 23:41:49
Sprawdź dokładnie, czy po 900 lat koegzystencji Polaków i Źydów nie musisz przestawić się z Bożego Narodzenia na Hanukę. Czy jesteś pewny, że wiesz o wszystkim? Tak to często jest, że podprogowo wypieramy z siebie niechciane krzyżówki. Naucz się tolerancji, to nie będziesz musiał się wstydzić, za siebie he, he.
Dużo nie trzeba
2019-05-18 15:44:43
by odezwali się szabesgoje z kompleksami. A kim mam być jak nie antysemitą? Przecież wyssałem antysemityzm z mlekiem mojej matki (każdy Żyd to wie a przecież nie zabije mojej matki zanim mnie nie zacznie karmić). Poza tym patrząc na 900 lat obecności Żydów w Polsce nie mam żadnego powodu by ich lubić a i Żydzi z tego co wiem nienawidzą Polski i Polaków - to się chyba nazywa polonofobia czy antypolonizm. Chętnie poznam jakiś powód by lubić Żydów. Większość świata nie ma zielonego pojęcia o naszym istnieniu a to wyśmiewanie... Zdaje ci się że ludzie cie obgadują? Że obcy ludzie o tobie mówią? Uuuu - niedobrze - cierpisz na zespół paranoidalny - musisz się leczyć, dobry psychiatra potrzebny! A po co miałbym jechać do Izraela? Mi dobrze w Polsce a Izrael to smutny, brzydki i barbarzyński kraj pełen ludzi którzy nienawidzą mojej ojczyzny i moich rodaków. A nacjonalizmu nauczyłem się od Żydów - kiedyś nie byłem nacjonalistą ale poznałem trochę Żydów i zostałem nacjonalistą - rzecz jasna polskim a nie niemieckim czy żydowskim.
Jaki ty jesteś klasycznym polskim antysemitą. A kaczor mówił, źe w Polsce nie ma antysemityzmu.
2019-05-18 01:38:11
Powinien przeczytać twojego posta. Przez takich jak ty śmieje się z nas cały świat. Wstyd się przyznać do takich osobników. A broń nuklearna Izraela chyba walnęła w twój czerep, że takie nacjonalistyczne głupoty wypisujesz. Wyjedź do Izraela z tym postem na kartonie, wówczas zrozumiesz kim jesteś.
styropianem po szkle
2019-05-17 11:48:44
W Pruchniku bije się kukłę Judasza-szmalcownika na takich samych zasadach jak Żydzi wieszają i biją kukły Hamana oraz konsumują wyroby spożywcze symbolizujące uszy Hamana oraz jego 10 zamordowanych synów. P. Jaki przygotował nowelizację ustawy o IPN której celem było karanie KŁAMCÓW - by nie zostać ukaranym wystarczyło NIE KŁAMAĆ (ogromna słabość PiS polega na niezdolności wyrażania prostych rzeczy w prosty i jednoznaczny sposób - wątpliwości Żydów wystarczyło rozwiać prostym "WYSTARCZY NIE KŁAMAĆ"). Nie rozumiem po co Polacy mają jeździć do Izraela ale jeśli faktycznie się ich wyprasza z taksówek to po pierwsze świadczy to o kulturze Izraelczyków po drugie należałoby się zastanowić nad wypraszaniem Izraelczyków z taksówek w Polsce (choć prywatnie uważam że do Izraela Polacy nie powinni jeździć i żaden Izraelczyk nie powinien przyjeżdżać do Polski - Izrael jest krajem dokonującym zbrodni na ludności cywilnej Palestyny, okupującym ziemie Palestyny, państwem bandyckim bo grozi nie tylko Polsce użyciem nielegalnie posiadanej broni jądrowej i stosującym terror na skale międzynarodową). Ciekawe co by było gdyby Polacy zaczęli opluwać dyplomatów Izraela czyli kraju który udzielił schronienia komunistycznym zbrodniarzom i kolaborantom nazistów których w Polsce oskarża się o zbrodnie na Polakach...
Sprawy pod LUPE...
2019-05-17 00:37:11
A w jaki sposob i za co... Se Icek z Moskiem to wszystko wowczas w Polsce "po-na-by-wali"...?? Nie mowiac juz o roznego rodzaju "Falszerstwach i Machlojkach" ?? I dlaczego Polak we wlasnym Kraju nie mogl sie dorobic ????
Niech PIS zapyta mieszkańców Pruchnika, którzy okładali kukłę Żyda, ale ministra Jakiego, autora ustawy o Holocauście,
2019-05-16 21:23:30
dlaczego Polaków wyprasza się z taksówek w Izraelu i opluwa pisowskiego dyplomatę. Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.
@krotko
2019-05-16 20:26:32
Jeśli jest takim Polakiem to dlaczego pojechał do USA by niszczyć Polonię i torpedować jej wysiłki mające na celu uświadomienie senatorom i kongresmenom USA faktu ze Polska nie kolaborowało z Niemcami i jest ofiara holokaustu?
krotko
2019-05-16 16:32:54
O. ludziach wypowiadajacych sie w ten sposob o obrazie jakiej doznal ambasador POLSKI moge powiedziec jestescie miernotami.To pierwszy zszeregu ambasadorow inteliktualistow z ktorych powinismy byc dumni.W przeciwienstwie do zaciagu ,,Geremka'' sa Polakami
Edmund
2019-05-16 08:44:15
To był jednak zamach.Dobrze źe nie dostał brzozą.
A ja Magierowskiemu nie współczuje
2019-05-15 21:49:57
nie zasłużył na nic więcej a ten który mu napluł w twarz miał racje.
Siostra
2019-05-15 20:15:44
Jak on go ochrachal to on powinien go obsikac i wtedy dopiero by sie zaczelo!!! a tak to wszystko "wiatr rozwial" i NIC sie NIE stalo bo zostalo to w "rodzinie" miedzynarodowej!!!
AAA
2019-05-15 20:11:37
A po jakie licho On tam sie pokazywal!!! Wiedzial gdzie jedzie!!! Czyzby dostal "bilet" z Fundacji " Jak Kuba tobie tak ty Kubie"!!!
janek bury
2019-05-15 17:58:19
Drodzy rodacy jaka bylaby sytuacja odwrotna ,jakis Polak krzyczalby w strone tej litewskiej zydoweczki w warszawwce.pewny tydzien w tvn/tusk vision netwrk/ jacy to polacy antysemici,ktorzy wyssali itd,szmatlawiec michnika relacjonuje jakie oburzenie na calym swiecie.A prawda jest taka ,ze przecietnego obywatela swiata to gowno obchodzi.
CDN
2019-05-15 16:13:29
Marek Magierowski topierwszy ambasador Polak?zna 8 jezykow/ reprezentuje interesy naszej ojczyzny.Do niedawna 80 procent ambasadorow bylo wyznania mojzeszowego nominowanych przez ,,GEREMKA"",typu SCHNEPFA.REPrezentowali oni interesy Izraela zamiast Polski.POlska jest linczowana w IZRAELU.Najlepiej opwiadaly siostry RADWANSKIE wyzywane w trakcie meczu na korcie od polskich suk.
aj waj
2019-05-15 16:06:09
"Decyzją Sądu Rejonowego w Gdańsku na trzy miesiące trafił do aresztu 27-letni mężczyzna, który zbił w środę kawałkiem płyty chodnikowej okno w Nowej Synagodze w Gdańsku-Wrzeszczu" a Arik Lederman - napastnik który zaatakował ambasadora Magierowskiego został właśnie wypuszczony z przesłuchania na policji, będzie odbywać areszt domowy. Tak wygląda "symetryczność" w relacjach polsko-izraelskich - my już nie jesteśmy na kolanach, my leżymy!
Abc
2019-05-15 14:41:36
Nawet noty nie złożyli. To jest kpina, by o takich rzeczach dowiadywać się z obcych mediów. Poziom ochrony nadal żałosny.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA