czwartek, 20 września 2018.
Strona główna > Na Luzie > Gimnastyka dla siedzących przy biurku

Gimnastyka dla siedzących przy biurku [FILM]

Gimnastyka dla siedzących przy biurku
Data publikacji: 2018-09-10 13:27
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-12 13:51
Wywietleń: 465 349095

Zdecydowana większość z nas źle siedzi przy biurku w pracy. Konsekwencje tego mogą być poważne: bóle szyi i nadgarstków. Na szczęście można zmniejszyć ryzyko pojawienia się bólu dzięki odpowiednim ćwiczeniom.

– Źle w biurze siedzi około 90-95 procent pracowników – mówi fizjoterapeuta Jakub Nowosad. Jednak – jak dodaje – większym problemem jest to, że ludzie siedzą za długo, niż to, że siedzą nieprawidłowo. Bóle wynikające ze złej postawy dotyczą głównie rąk i ramion, ale najczęściej boli szyja. Zbyt długie siedzenie, to problemy z mięśniami, a także krążeniem. Mogą pojawić się nie tylko mrowienia, ale także bóle głowy.

Można temu zaradzić wstając co godzinę. Można też wykonać ćwiczenia, m.in. stawać kilkakrotnie na palcach, zrobić parę przysiadów lub rozluźnić mięśnie szyi poprzez przechylanie głowy od jednego ramienia do drugiego.

Film: PAP

Komentarze

Boss
- jak ja mam się dobrać do takiej baby? Tak czy siak oskarży mnie o molestowanie. gdzie tu sprawiedliwość?
2018-09-12 13:49:43
Dress code
Ładnie się pani ubiera do biura ;)
2018-09-10 13:59:24

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
23
na godz. 12:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
LESEN SIE MEHR

Filmy

Filharmonia w nowej odsłonie
Przeszedł Marsz Równości
Marynarz ponownie z koszulką
Poprzedni Następny
W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy