Awaria systemu płatności i biletomaty szczecińskie znów działają połowicznie, jeśli w ogóle działają. Bo wiele z nich – mimo że odbył się już ich odbiór z całym elektronicznym centralnym systemem zarządzania komunikacją miejska – nadal jest bezużytecznych, a o fakcie tym pasażerom komunikują eufemistycznie informacje na wyświetlaczach „wyłączony z użytku”. Choć równie często ekrany pudeł są po prostu czarne – w ogóle nieaktywne.
REKLAMA
Od piątku nie można dokonać zakupu biletów w automatach, o ile w ogóle są one czynne, przy użyciu kart bankowych. Niezależnie od tego czy są to urządzenia zamontowane w tramwaju, autobusie czy też ustawione na przystankach, czyli w tzw. infokioskach.
„W związku z awarią systemu płatności kartami płatniczymi z winy operatora firmy Evalon zakup biletów kartą w biletomatach mobilnych i stacjonarnych jest niemożliwy” – takiej treści ogłoszenie pojawia się regularnie na pasku u dołu ekranów elektronicznych tablic na przystankach w całym mieście, gdzie zostały one zainstalowane.
ZDiTM o awarii informuje, za utrudnienia przeprasza, ale nie podaje kiedy operator usunie usterki i system płatności ponownie uruchomi. W dodatku ów komunikat zawiera błąd, bo nazwa firmy to nie Evalon, lecz – jak łatwo sprawdzić – Elavon (pełna nazwa brzmi Elavon Financial Services).
Niech prokuratura się tym przetargiem i podpisaniem odbioru zajmie !!!!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
witek
2016-02-08 13:14:03
ale za to w strefie platnego parkowania komuszek rozrabia;kazdy kontroler
jak codziennie nie wypisze 18 zawiadomien to komuch zabiera 200zl premii
byly wypadki ze 1 kontroler wypisal 1 auto bez biletu 3 razy i powiedzial ze kierowca sie przestawial
jasnie panujacy niech nam zyje
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
gość
2016-02-07 20:35:18
A ja mam pytanie, czy może ten system nie szedł za unijne? Bo jeśli tak, to powinna przyjść kontrola z marszałkowskiego, odebrać dotację i niech miasto wreszcie w sądzie odbierze sowitą karę od tej hiszpańskiej firmy za niewykonanie zlecenia!
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
tr
2016-02-07 15:40:32
Evalon? Brawo ZDITM.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
draj-wer
2016-02-06 19:59:59
System do d..py,biletomaty do d..py,a ZDiTM rączki umywa i sprzedaż biletów zwala na kierowców i motorniczych(świątek czy piątek,jak jest biletomat-nie sprawny-to muszą sprzedawać bilety całą dobę).Może "JAŚNIE PANUJĄCY,NIETYKALNY,NIEOMYLNY.."ZDiTM sam wsiądzie do pojazdów i zacznie sprzedawać bilety hm?
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
lola
2016-02-06 19:38:19
Talonem i bilonem tez nie mozna placic. Albo wypluwa monety, albo nie przyjmuje papierkow :-/
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
jerzyn
2016-02-06 19:18:44
Miasto potrafi karać za nieośnieżone ulice i chodniki ,to dlaczego nie karze tej hiszpańskiej firmy dowalić im z milion złoty to zaraz będzie wszystko działać albo niech ta firma pokryje mandaty wystawione za brak biletu od momentu zakończenia inwestycji
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.