Piątek, 26 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Poprawki trasy tramwajów na wiosnę

Data publikacji: 23 listopada 2017 r. 13:11
Ostatnia aktualizacja: 04 listopada 2020 r. 22:45
Poprawki trasy tramwajów na wiosnę
 

Pełna dokumentacja z opisem, jak usunąć przyczyny wyboczeń torów na łuku przy wjeździe do wykopu na pierwszym odcinku trasy tzw. szczecińskiego szybkiego tramwajów, gotowa od marca. Wykonawca korekt w przetargu wskazany i znany od października. A kiedy planowane jest wykonanie tych prac? Umowa ze spółką Strabag ma być podpisana w tym roku. Roboty wykonane zostaną wiosną 2018 r. 

 - Trwają ostatnie formalności przed podpisaniem umowy. Zgodnie z dokumentacją przetargową prace powinny zostać przeprowadzone w czasie nie dłuższym niż 3 miesiące od dnia przekazania placu budowy. Po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązany będzie przedstawić szczegółowy harmonogram, określający planowaną kolejność robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót. Będzie musiał również przygotować projekt organizacji ruchu oraz zapewnić komunikację zastępczą na czas przerwy w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej. Przewidywany czas kursowania komunikacji zastępczej to ok. jednego tygodnia. O szczegółach dotyczących prac i uruchomienia komunikacji zastępczej miasto będzie informować z wyprzedzeniem - oznajmił nam Piotr Zieliński w odpowiedzi przesłanej w miniony piątek. ©℗

Cały artykuł w „Kurierze Szczecińskim”, e-wydaniu i wydaniu cyfrowym z 22 listopada 2017 r.

Tekst i fot. Mirosław WINCONEK

 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Kasper ze Szczecina
2017-11-27 15:28:58
To największa wpadka TS-ów obok dwóch Moderusów Beta MF15AC, które się bardzo psują. W Szczecinie powinno się stawiać na transport trolejbusowy (bez obawiania się o pękające szyny) i kolejowy w postaci kolejki miejskiej do Polic obsługiwanej przez EN57.
@ 18:00:09 Nic nas to nie obchodzi "poznaniak".
2017-11-23 22:20:30
Tu Jacyna zdjęcie z ukochanego Poznania: https://i.imgur.com/8fmtmrm.jpg
opos
2017-11-23 19:30:49
Pełna dokumentacja z opisem, jak usunąć przyczyny wyboczeń torów na łuku- śmiech na sali,czy robienie wody z mózgu mniej myślących. Pociągi na świecie kursują ponad 200/h , w Polsce dochodzimy dopiero do 200- to jak oni rozwiązali wypaczenie torów na łukach? Przecież takie dokumentacje istnieją i można z nich czerpać wiedzę. Czy trzeba coś tworzyć co dawno jest stworzone? Może znowu badamy zawartość cukru w cukrze. Urzędnicy nieraz mnie zadziwiają w swej mądrości ,bo wiedzy ,to raczej im stanowczo brak. Czyżby od nowa trzeba pisać o budowie i produkcji cepa?
Nie żal mi was, szczecinianie!
2017-11-23 18:00:09
Takiego "gospodarza" od lat wybieracie.
123
2017-11-23 15:05:31
@xol -obroncy pseudo zabytku i Steva Gutenberga z Akademii Policyjnej bardzo lubią twoj wpis,kolejne 90 mln moze isc w plecy -doplaca podatnicy, bo wazniejsze pare cegiel ktore nadaja sie do zburzenia
mieszkaniecc
2017-11-23 15:03:55
@biss : to własnie jest w ramach gwarancji, na inwestycje miejskie gwarancje przewaznie maja 72 miesiace, tak jest np w przypadku remontu Jagiellonskiej a ze jacys amatorzy zajmowali sie przebudowa torowiska i jakie sa tego skutki-znowu zatramwaje z pks ktore moze nie wyjada na trasy po aktualizacji w cepiku i utrudnienia dla mieszkancow to juz inna sprawa
xol
2017-11-23 14:09:03
Normalka w Szczecinie.Ile to milionów poszło w palnik. Ktoś wyegzekwował kary za poprzedni bubel - NIE, dlaczego - HAHAH proszę się domyśleć. Masakra - każda większa inwestycja w Tetinie tak się kończy i nikt z tym nic nie robi.Radni bezradni udają że nic się nie stało - to się poprawi i tyle.Przecież tutaj nie chodzi o drobne tylko o dziesiątki milionów. Żadnych kontroli,audytu,żadnych pytań na sesji, nic cisza i jakoś się to kręci.Jak się poskłada do kupy to Melioracja przy tym to pikuś.
biss
2017-11-23 13:10:45
No dobrze a jakaś gwarancja nie obowiązuje ? Dlaczego jako szczecinianie mamy znowu płacić za coś co zostało skopane?

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA